مسیر جاده بازار جمعه به رشت ایمن سازی و متصل به جدا کننده شد


در حالی که مسیر بازارجمعه به رشت دارای گاردریل بوده و با توجه به تردد بالای ماشین و مسافران از این مسیر به سمت مرکز استان، ایمنی و امنیت جانی مسافران در اولویت می‌باشد و ایمن‌سازی این مسیر از اختیارات اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان بوده و در سال ۱۴۰۲ در یک حادثه تصادف دلخراش ۶ نفر در این مسیر فوت نمودند، با ورود هادی بشری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان صومعه‌سرا و به استناد دستورالعمل‌ نظارت و پیگیری حقوق عامه با ورود به این حادثه دلخراش برای اداره کل راهداری اخطاریه‌ای صادر گردید.

پس از این اخطاریه مدیرکل راهداری استان ضمن حضور و ادای توضیح مکلف گردید در کمترین زمان ممکن نسبت به حذف گاردریل و نصب نیوجرسی اقدام تا امنیت جانی رانندگان و مسافران تامین گردد.

در نهایت و با پیگیری‌های دادستان در این موضوع و تکلیف قانونی به مدیران اداره کل راهداری این مسیر ظرف کمتر از یکماه متصل به نیوجرسی گردید.

گفتنی است از دیگر اقدامات دادستان صومعه سرا در راستای برخورد با ترک فعل مدیران شهرستانی و استانی می‌توان به ابطال طرح هادی روستای دلیوندان و ابطال سند ۴ هکتار از اراضی موسوم به قرق گازگیشه که توسط یک شخص تصرف گردیده بود اشاره نمود.

خدمات الکترونیک