مراسم تحلیف کارآموزان وکالت کانون وکلای دادگستری گیلان


به گزارش روابط عمومی کانون وکلای دادگستری گیلان مراسم تحلیف ۱۰۲ نفر از کارآموزان وکالت ورودی ۱۳۹۸ در روز دوشنبه مورخ ۲۷ تیر ماه ١۴٠١ با حضور میهمان گرانقدر جناب آقای دکتر حسن محسنی عضو هیات علمی دانشگاه تهران و وکیل پایه یک دادگستری در تالار ماه عسل رشت برگزار شد.
در این مراسم بدوا ریاست محترم کانون وکلای دادگستری پیرامون سوگندنامه و لزوم حفظ استقلال وکلا و کانون وکلا به عنوان یک نهاد مدنی ایراد سخن نمودند و سپس روسای محترم کمیسیون کارآموزی شماره یک و سه، جناب وکیل بهمن حیدری نژاد و دکتر عباداله رستمی به اهمیت جایگاه وکیل اشاره نمودند.
به گزارش روابط عمومی کانون وکلای دادگستری گیلان، دکتر حسن محسنی نیز در سخنرانی خود پس از طرح لزوم طی مرحله کارآموزی برای هر وکیل، و تاکید بر اهمیت استقلال وکیل دادگستری با اشاره به «سند اصول بنیادین نقش وکلا» به بحث پیرامون مفاد آن و لزوم مطالعه آن برای هر وکیل پرداختند.
پس از سخنرانی ریاست محترم کانون، روسای محترم کمیسیون کارآموزی شماره یک و سه و میهمان گرانقدر مراسم، کارآموزان محترم وکالت با ادای سوگند به اخذ گواهی وکالت پایه یک نائل گردیدند و در انتها موسیقی سنتی اجرا گردید و مراسم در ساعت ۱۵ خاتمه یافت.

روابط عمومی کانون وکلای دادگستری گیلان

خدمات الکترونیک