نتایج پنجمین المپیاد ورزشی کانون های وکلای دادگستری ایران در یک نگاه

نتایج پنجمین المپیاد ورزشی کانون های وکلای دادگستری ایران در یک نگاه

محمود پورعسکری عضو ستاد اجرایی المپیاد

پنجین دوره المپیاد ورزشی کانون‌های وکلای دادگستری ایران در ۳ رشته ورزشی فوتسال، والیبال و تنیس‌روی میز از ۱۸ لغایت ۲۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ به میزبانی کانون وکلای دادگستری گیلان در مجتمع تفریحی ورزشی آهوان شهر چابکسر برگزار شد.

در رشته تنیس روی میز که ۹ تیم از کانون های وکلای دادگستری ایران حضور داشتند در بخش تیمی، کانون وکلای مرکز به مقام قهرمانی دست یافت. عنوان نایب قهرمانی به تیم کانون وکلای گیلان رسید و تیم کانون وکلای فارس مقام سوم را کسب نمود.

در رشته تنیس روی میز (بخش انفرادی)، وکیل احسان صباحت از کانون وکلای مرکز به مقام قهرمانی دست یافت . عنوان نایب قهرمانی به وکیل خسرو بلالائی از تیم کانون وکلای گیلان رسید و وکیل مهدی خواجوی از تیم کانون وکلای کرمان و وکیل موسی محمدحسینی از کانون وکلای مرکز مقام سوم را مشترکا کسب نمودند.

در رشته تنیس روی میز ( بخش دونفره )، وکیل احسان صباحت و وکیل موسی محمد حسینی از کانون وکلای مرکز به مقام قهرمانی دست یافتند . عنوان نایب قهرمانی به وکیل خسرو بلالائی و وکیل محمد امین یعقوبی از تیم کانون وکلای گیلان رسید و وکیل محمد جوکار و وکیل سعیدرضا بخشایش از تیم کانون وکلای البرز و وکیل سید محمد ابطحی و وکیل جهانپور بادپا نیز از کانون وکلای فارس مقام سوم را مشترکا کسب نمودند.

همچنین در این دوره از رقابتها وکیل دکتر وحید رضوانی از تیم کانون وکلای کرمان کاپ اخلاق را دریافت نمودند.

در رقابت‌های والیبال ( بانوان ) که ۸ تیم از کانون های وکلای دادگستری ایران حضور داشتند به ترتیب تیم‌های کانون وکلای مرکز، کانون وکلای اصفهان و کانون وکلای فارس بر سکوهای اول تا سوم جای گرفتند.

کاپ اخلاق به تیم کانون وکلای گیلان رسید و بانوی وکیل سیده رویا حسینی از تیم کانون وکلای مرکز به عنوان فنی ترین بازیکن برگزیده شد .

در رقابت‌های والیبال ( آقایان ) که ۱۲ تیم حضور داشتند به ترتیب تیم‌های کانون وکلای مازندران، کانون وکلای مرکز و کانون وکلای گلستان بر سکوهای اول تا سوم جای گرفتند.

کاپ اخلاق به تیم کانون وکلای گیلان رسید و وکیل سهند جوادی از تیم کانون وکلای مرکز به عنوان فنی ترین بازیکن برگزیده شد .

در رشته فوتسال که ۲۰ تیم حضور داشتند تیم فوتسال کانون وکلای مازندران به مقام قهرمان رسید و تیم‌های فوتسال کانون وکلای خراسان و کانون وکلای آذربایجان شرقی هم به ترتیب دوم و سوم شدند.

کاپ اخلاق به تیم کانون وکلای یزد رسید .

شکور پرستار از کانون وکلای آذربایجان شرقی به عنوان فنی ترین بازیکن ، سیدرضا حسینی از کانون وکلای مازندران به عنوان بهترین دروازه بان و مهدی ایل بیگی از کانون وکلای خراسان به عنوان آقای گل این دوره از رقابتها برگزیده شدند .

 

روابط عمومی کانون وکلای دادگستری گیلان

خدمات الکترونیک