نشست مجمع عمومی کانون وکلای دادگستری گیلان

نشست مجمع عمومی کانون وکلای دادگستری گیلان در تاریخ ۱۴۰۱/۰۸/۰۵ از ساعت یازده و پانزده دقیقه الی سیزده و چهل و پنج دقیقه در محل سالن همایش کانون برگزار گردید. در این نشست که با حضور اعضای هیات مدیره، معمرین کانون و جمعی از وکلای عضو برپا شد، در ابتدا دکتر محمدرضا نظری نژاد، رئیس کانون وکلای دادگستری گیلان، ضمن خوش گویی و تشکر از حضور معمرین و وکلای حاضر، ابراز داشت: در این نشست هیات مدیره تمایل دارد بیش از هر چیز، وکلای عضو کانون گیلان، نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را پیرامون اقدامات هیات مدیره و مسائل صنفی مطرح نمایند. وی تاکید نمود کانون وکلای دادگستری نیاز به مشارکت بیشتر وکلای عضو دارد. در این نشست سوالات حاضران پیرامون احداث ساختمان جدید کانون، امور مالی، پیگیری امور معیشتی وکلا و وام های صندوق حمایت، عملکرد کمیسیون هایی از جمله پارلمانی، احراز شرایط متقاضیان پروانه وکالت، نقل و انتقالات و نیز نحوه انتخاب و گزینش افراد در حوزه اداری، بررسی آیین‌نامه اجرایی لایحه قانونی استقلال کانون وکلای دادگستری مصوب ۱۴۰۰ و موضع کانون در خصوصی مسائل اخیر مطرح گردید که اعضای هیات مدیره به فراخور موضوع به سوالات مطرح شده پاسخ گفتند.
بنا بر اهمیت موضوع آیین نامه، وکیل محمود پور عسکری دبیر هیات مدیره، گزارش مبسوطی از روند تصویب آیین نامه جدید، اقدامات کانون های وکلا و اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران در جهت اصلاح موارد ناقض استقلال و رایزنی در این امور، ارائه نمود. در پایان نیز برخی دیگر از وکلا سوالات خود را مطرح نمودند.
شایان ذکر است بر اساس اعلام هیات مدیره ۱۱ جلسه از جلسات هیات عمومی اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری به بررسی آیین نامه جدید اختصاص داشته است.


روابط عمومی کانون وکلای دادگستری گیلان

نظرسنجی نشست مجمع عمومی کانون وکلای دادگستری گیلان

خدمات الکترونیک