عیادت رییس و جمعی از پیشکسوتان کانون وکلای دادگستری گیلان از «همایون غواص» وکیل بازنشسته


رییس و جمعی از پیشکسوتان و اعضای کانون وکلای دادگستری گیلان با حضور در منزل «همایون غواص»، با این وکیل بازنشسته کانون وکلای دادگستری گیلان دیدار و گفتگو کردند.

«علیرضا امانی» رییس کانون وکلای دادگستری گیلان در این دیدار، وکیل بازنشسته «همایون غواص» را یکی از نام‌های تکرارنشدنی در این حرفه بواسطه خصوصیات و منش خاص او برشمرد و ضمن اهدای نشان زرین کانون وکلای دادگستری گیلان، برایشان آرزوی سلامتی و طول عمر کرد.

شایان ذکر است در این دیدار آقایان محمود کامران‌زاده، سید حسن سجادی، محمود پورعسکری، ابراهیم یدک، محمدرضا اسدی و خانم ناهیده نعمتی حضور داشتند و به مرور برخی خاطرات دوران اشتغال و همکاری پرداختند.

همایون غواص متولد ۱۳۱۸ در محله چمارسرا رشت می باشد. وی در دهه چهل شمسی در شهر قروه اشتغال به حرفه قضاوت را آغاز نمودو مدتی دادستان شهرهای فومن و لاهیجان بود سپس با خروج از دادگستری در ۲۱ اسفند ماه ۱۳۵۵ پروانه وکالت گرفت. شهرت وی در دوران اشتغال به حرفه وکالت دادگستری بواسطه وکالت در پرونده‌های جنایی معروف استان بدست آمده است. دوفصلنامه «راه وکالت» کانون وکلای دادگستری گیلان در شماره هفتم خود (بهار و تابستان ۱۳۹۱) گفتگویی خواندنی با ایشان منتشر کرده است.

خدمات الکترونیک