دومین نشست شورای استانی روابط عمومی اسکودا

دومین نشست شورای استانی روابط عمومی اسکودا

دومین نشست شورای استانی روابط عمومی اسکودا


در دومین نشست شورای استانی روابط عمومی اسکودا تاکید شد؛

نقش روابط عمومی کانون‌های وکلا در توسعه ابعاد مسئولیت اجتماعی نهاد وکالت

دومین نشست شورای استانی روابط عمومی اسکودا صبح روز سه‌شنبه ۲۹ فروردین ماه جاری با حضور مدیران روابط عمومی کانون‌های وکلای دادگستری سراسر کشور به صورت حضوری و برخط برگزار شد.

◾️به گزارش روابط عمومی اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران، در این نشست دو دستور مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد در نشست‌های آتی بیشتر درباره آنها بحث و تبادل نظر شود.

◾️بررسی نقاط ضعف و قوت ابعاد رسانه‌ای برگزاری هفتادمین سالروز استقلال کانون وکلای دادگستری ایران توسط کانون‌های وکلا اولین دستور جلسه این نشست بود که مورد بحث و بررسی قرار گرفت و ضمن آسیب‌شناسی اقدامات صورت گرفته، بر تهیه دستورالعملی به منظور اتخاذ رویه‌ای واحد در آینده برای تولید و توزیع محتواهای تولیدی تاکید شد.

◾️در این زمینه مقرر شد روابط عمومی کانون‌های وکلای کردستان و مازندران با همکاری یکدیگر نسبت به آسیب‌شناسی نقاط ضعف و قوت ابعاد رسانه‌ای برگزاری هفتادمین سالروز استقلال کانون وکلای دادگستری ایران و ارائه آن در نشست بعدی شورای استانی روابط عمومی اسکودا اقدام کنند.

◾️بررسی برنامه‌های روابط عمومی کانون‌های وکلای دادگستری سراسر کشور در سال ۱۴۰۲ دستور کار دوم شورای استانی روابط عمومی اسکودا بود که مورد نقد و نظر قرار گرفت.

◾️مدیران روابط عمومی کانون‌های وکلای دادگستری در این زمینه ضمن تاکید بر تقویت ارتباطات نهاد وکالت با جامعه هدف به خصوص توده‌های مختلف مردم به منظور ایفای نقش مسئولیت اجتماعی نهاد وکالت، بر استفاده حداکثری از ظرفیت‌های شبکه‌های اجتماعی و نیز افزایش تولیدات چندرسانه‌ای در این رابطه تاکید کردند.

◾️در همین زمینه و به منظور تولید محتوا توسط واحدهای روابط عمومی کانون‌های وکلای دادگستری مقرر شد کانون‌های آذربایجان شرقی، البرز و بوشهر در یک کار مشترک نسبت به تدوین تقویم مناسبت‌های ملی و جهانی اقدام و نتایج آن را در نشست بعدی شورای استانی روابط عمومی اسکودا ارائه کنند.

◾️در این جلسه همچنین با موافقت اعضا مقرر شد که جلسات شورای استانی روابط عمومی اسکودا چهارشنبه پایان هر ماه تشکیل شود.

◾️گفتنی است در این نشست مسئولان و نمایندگان روابط عمومی کانون‌های وکلای آذربایجان شرقی، اصفهان، مازندران، بوشهر و کرمانشاه به صورت حضوری و نیز کانون‌های آذربایجان غربی، اردبیل، البرز، ایلام، خراسان رضوی، خراسان شمالی، قزوین، قم، کردستان، کرمانشاه، کرمان، گلستان،گیلان، لرستان، مرکزی، همدان و یزد به صورت برخط حضور داشتند.

خدمات الکترونیک