برگزاری نشست مجمع عمومی کانون وکلای دادگستری گیلان


پیرو فراخوان هیات مدیره، نشست مجمع عمومی کانون وکلای دادگستری گیلان در محل سالن همایش با حضور اعضای هیات مدیره و تعدادی از وکلای عضو، روز چهارشنبه مورخ ۱ شهریورماه بمنظور تبادل نظر و بررسی تحولات نهاد وکالت در پرتو مصوبات اخیر مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون وکلای دادگستری گیلان، در ابتدای این جلسه علیرضا امانی رییس کانون ضمن عرض خوش آمدگویی و تقدیر از حضور و احساس مسئولیت همکاران حاضر در نشست، نسبت به سرنوشت خانه صنفی، از دبیر هیات مدیره کانون وکلای دادگستری گیلان بمنظور ارایه گزارشی از روند تحولات اخیر تقنینی ناظر به نهاد وکالت در مجلس قانونگذاری دعوت کرد.

در ادامه نشست، محمود پورعسکری با اشاره به دلایل و ضرورت برگزاری مجمع، موارد و تحولات روز نهاد وکالت مطروحه در ارکان مجلس شورای اسلامی را در قالب گزارشاتی از پیشینه و روند کار به مجمع ارائه و در واقع طرح بحث نمود و در ادامه وکلا و اعضای حاضر در این گردهمایی هر کدام به بیان نقطه نظرات خود از حیث نحوه مواجهه با این چالش‌ها پرداختند و اعضای هیات مدیره نیز سخنان خود را از حیث ضرورت پیشگیری از نقض استقلال کانون وکلا بیان کردند.

در انتهای این نشست مقررشد چکیده موارد و نکته نظرات مطروحه همکاران عضو کانون گیلان، از ناحیه هیات مدیره به سمع و نظر مجمع عمومی فوق العاده اسکودا که روز شنبه مورخ ۴ شهریورماه در هتل استقلال تهران برگزار میشود، برسد. همچنین مواضع کانون وکلای دادگستری گیلان در این ارتباط در قالب بیانیه‌ای از سوی کمیسیون پارلمانی کانون منتشر می‌شود.

 

خدمات الکترونیک