اطلاعیه در خصوص شرایط برگزاری مراسم تحلیف کارآموزان محترم وکالت

تصویر پیش فرض

تصویر پیش فرض


هیات مدیره کانون وکلای دادگستری گیلان به منظور برگزاری مراسم تحلیف کارآموزان محترمی که با شرکت در آزمون اختبار خرداد ماه ١۴٠٠ حائز شرایط اخذ پروانه وکالت پایه یک شدند، ضمن تهیه و تدارک تمهیدات لازم از جمله اجاره سالن ، دعوت از میهمانان عالی رتبه ، تدارک ردای وکالت و … در نظر داشت که مراسمی در شأن نهاد وکالت و همکاران ارجمند برگزار نماید .لیکن این امر با توجه به خطرات ناشی از شیوع گسترده ویروس کرونا و مخالفت ستاد مقابله با کرونا در سطح استان امکان پذیر نبوده و امیدی هم نیست حداقل به زودی میسر شود.
از سوی دیگر در این شرایط که برگزاری هرگونه تجمع دارای نتایج وآثار غیر قابل جبرانی است ، عده ای از حائزین شرایط اخذ پروانه وکالت پایه یک، بنابر ملاحظاتی ، تعجیل در برگزاری مراسم تحلیف و اخذ پروانه وکالت پایه یک دادگستری دارند .
به منظور اجابت خواسته همکاران محترم و با توجه به شرایط ناگوار موجود، چاره ای نیست جزاینکه مراسم تحلیف متقاضیان به نحو جداگانه و در دفعات متوالی و در هر مرحله با حضور حداکثر ۱۰ نفر از واجدین شرایط با رعایت پروتکل های بهداشتی در حضور اعضای هیات مدیره در محل کانون برگزار شود.
لذا از همکاران محترمی که تمایل به حضور در مراسم تحلیف دارند درخواست می‌گردد در روز و ساعاتی که متعاقباً از طریق سایت کانون اطلاع رسانی خواهد شد با پوشش ردای مخصوص وکالت جهت اتیان سوگند و دریافت پروانه پایه یک وکالت دادگستری در محل کانون حضور بهم رسانند.

بدیهی است آندسته از همکاران محترمی که در مواعد مشخص شده قادر به حضور نیستند ، در مواعد دیگر و با هماهنگی قبلی، امکان برگزاری مراسم تحلیف را خواهند داشت.

خدمات الکترونیک