فیلد های "اجباری" اجباری هستند
نظر به اینکه به موجب مقررات قانونی، وکیل مکلف است اقامتگاه (محل اشتغال به وکالت) خود را به طور صریح و روشن به کانون اطلاع داده و در سامانه ثنا ثبت کند لذا بمنظور رفع نواقص پرونده های پرسنلی، ارائه مستند مکتوب اعم از سند مالکیت یا اجاره نامه و اصلاح نشانی محل اشتغال به وکالت در سامانه ثنا ضروری میباشد.
بدینوسیله به اطلاع می رساند تمدید پروانه وکالت در سال جاری منوط به ارائه سند مزبور و تکمیل این فرم می باشد.
جهت تکمیل فرم، به نکات ذیل توجه فرمایید:
۱- قبل از تکمیل فرم، الزاما نشانی اقامتگاه (محل اشتغال به وکالت) خود را در سامانه ثنا به روز نموده و برابر نشانی و حوزه محل اشتغال مشخص تنظیم نمایید. جهت انجام این مهم می توانید با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک قضائی و یا از طریق سامانه خودکاربری اقدام نمایید. (راهنمای ویرایش اطلاعات از طریق خودکاربری در سامانه عدل ایران در لینک ذیل قابل مشاهده است):
دانلود راهنمای ویرایش اطلاعات خودکاربری
۲- در بخش «اطلاعات هویتی»، نسبت به تکمیل و درج اطلاعات مشخص شده اقدام نمایید.
۳- در بخش «اطلاعات تماس و اقامتگاه» نسبت به درج دقیق نشانی اقامتگاه، شهر محل اشتغال، کدپستی اقامتگاه، پست الکترونیک فعال و همچنین شماره تلفن همراه جهت تماس های ضروری اقدام شود.
۴- در بخش «تصویر مدارک و تایید نهایی» نسبت به بارگزاری تصویر اسکن شده اجاره نامه یا سندمالکیت و همچنین تصویر گواهی کد پستی اقامتکاه اقدام نمایید. دقت شود اسکن مدارک با استفاده از دستگاه اسکنر و یا با استفاده از اپلیکیشن های اسکن در تلفن های همراه، مانند CamScanner انجام و تصویر نهایی به صورت مستقیم، واضح و خوانا باشد. تصویر نهایی در قالب فایل PDF با حجم حداکثر ۱ مگابایت بارگزاری شود.
لینک صدور گواهی کدپستی
۵- در نهایت تیک گزینه صحت اطلاعات را انتخاب و نسبت به ارسال و ثبت اطلاعات اقدام نمایید.
۶- پس از ثبت اطلاعات، کد رهگیری یکتا صادر می شود.